Japońskie auto o oznaczeniu ddis i napędzie na cztery koła (haldex 4tej generacji) wyposażone w silnik 2.0 16v Multijet ze stajni Fiata. Jednostka o mocy 130ps ze sprężarką KKK bez zmiennej geometrii. Samochód z filtrem cząstek stalych i normą EURO5.
KM +32
Nm +43
Volvo V40 1.9d 115
Modyfikacja programu sterujÄ…cego.
KM +35
Nm +60
Fiat Punto 2 1.9 JTD 80+
Modyfikacje obejmujÄ…:
- turbosprężarka GT1749VA
- frontowy cooler
- wydech przelot 2,25 cala
- mocniejsze sprzęgło i dwumas
- remap z uruchomieniem VNT na edc15c6
KM +71
Nm +131
VW PASSAT CC 2.0TDI CR 140
Modyfikacja oprogramowania silnika TDI CR DPF o mocy 140PS ze skrzynią DSG. Samochód z 2010 roku ze sterownikiem EDC17CP14 z tuning protection.
KM +36
Nm +38
Audi A6 3.0TDI Quattro Tiptronic
Modyfikacja silnika o mocy 224ps
KM +67
Nm +92
Alfa Romeo 147 1.9 115JTD
Silnik JTD CR 1350 po zamontowaniu FMIC.
KM +36
Nm +44
Alfa Romeo Brera 2.4 MJTD 210
Modyfikacja.
KM +34
Nm +99
Alfa Romeo GT 1.9MJTD 150 (140)
Silnik 1.9MJTD na szynie CR 1400.
KM +37
Nm +55
Fiat Nuova Bravo 1.9MJTD 115 Depot Belgia
Silnik na rynek belgijski.
KM +41
Nm +94
Peugeot 406 2.0HDI 90
Modyfikacja najsłabszego silnika HDI o pojemności 2.0
KM +27
Nm +26
Opel Astra 1.7CDTI 101
Modyfikacja silnika Isuzu o mocy 101ps.
KM +26
Nm +59
Fiat Nuova Bravo 1.6Multijet 120 DPF
Modyfikacja silnika 1.6 o mocy 120ps z filtrem cząstek stałych.
KM +23
Nm +31
VW GOLF 1.9TDI 110
KM +31
Nm +55
Seat Altea 2.0TDI 140 DSG
Modyfikacja oprogramowania, silnik BKD.
KM +30
Nm +36
Opel Antara 2.0CDTI 150DPF
Modyfikacja elektroniki, filtr DPF i EGR działający.
KM +24
Nm +54
CITROEN C8 2.2HDI 128
Modyfikacja silnika 2.2HDI o seryjnej mocy 128ps.
KM +35
Nm +24
VW CRAFTER 2.5TDI CR 163
Modyfikacja silnika TDI CR w dostawczym Crafterze. Usunięty został DPF oraz wykonany remap jednostki.