Opel Vectra 1.9CDTI 150 16V | |
|
|
|
Samochód z usuniętymi klapami wirowymi, EGRem i DPFem + modyfikacja oprogramowania sterującego
|
|
KM +33
Nm +45
|
| |
FORD MONDEO MK4 2.0TDCI 140 | |
|
|
|
Sterownik Siemens SID206. W samochodzie pozostawiona pełna ekologia tj DPF i EGR. Wykonana modyfikacja oprogramowania sterującego.
|
|
KM +19
Nm +55
|
| |
AUDI A6 3.0TDI 233 Quattro | |
|
|
|
Samochód wyposażony w skrzynię tiptronic. Wersja bazowa 233ps, wykonany remap silnika.
|
|
KM +46
Nm +66
|
| |
Alfa Romeo 159 SW 2.4 20V Multijet Q4 | |
|
|
|
Usunięty fizycznie i programowo DPF, usunięty EGR, remap sterownika. Doładowanie 1,7b.
|
|
KM +38
Nm +86
|
| |
Fiat Nuova Bravo 1.6 Multijet 120 | |
|
|
|
Samochód z usuniętym EGRem, DPFem oraz modyfikacją oprogramowania sterującego. |
|
KM +26
Nm +42
|
| |
Lancia Y 1.3 Multijet 70 | |
|
|
|
Modyfikacja oprogramowania silnika 1.3Multijet o mocy 70ps z turbiną o stałej geometrii łopatek. Wyłączony zawór EGR.
|
|
KM +20
Nm +26
|
| |
Ford Mustang GT Shelby 4.6 | |
|
|
|
Pomiar na hamowni. Samochód z dodatkami Ford Racing. |
|
KM +0
Nm +0
|
| |
Lexus GS300 | |
|
|
|
Pomiar na hamowni.
|
|
KM +0
Nm +0
|
| |
Fiat Nuova Bravo 2.0MJTD 165 | |
|
|
|
Przedstawiony rezultat modyfikacji silnika 2.0.
Potencjał tej jednostki jest większy, z prezentowanego egzeplarza można było zrobic 15ps więcej bez najmniejszego problemu niemniej wg życzenia właściciela docelowo ok 220ps.
|
|
KM +53
Nm +67
|
| |
ALFA ROMEO GT 1.9 MJTD 16V 150 | |
|
|
|
Samochód w starszej wersji silnika 1.9 16V z szyną rail-ową 1400 wyposażony w frontowy cooler z FMIC.pl
Usunięcie fizyczne i programowe EGRu oraz mocny soft pozwolił osiągnąć prawie 200ps. Zabawę jednak popsuło ślizgające sprzęgło (z powodu wcześniejszego softu z którym obecny właściciel kupił samochód) dlatego moment obrotowy został celowo dławiony w niskiej partii obrotów (mimo to nie obyło się bez poślizgu).
|
|
KM +49
Nm +69
|
| |
Alfa Romeo SW 159 2.4Multijet 20V 200 | |
|
|
|
Samochód w serii z mocą mniejszą o 40ps z powodu awarii osprzętu. Modyfikacja objęła naprawę oraz strojenie silnika. |
|
KM +60
Nm +106
|
| |
Lancia Delta 1.6Multijet 16V 120 | |
|
|
|
Modyfikacja popularnego silnika 1.6Multijet o mocy 120ps.
|
|
KM +22
Nm +30
|
| |
Fiat DucatoIII 2.3 MJTD 120 | |
|
|
|
Modyfikacja silnika 2.3Multijet 120ps euro 4.
|
|
KM +38
Nm +53
|
| |
AUDI S3 1.8T 210 AMK | |
|
|
|
Modyfikacja samochodu z frontowym coolerem zamiast seryjnych dwóch bocznych coolerów oraz zmodyfikowanym układem wydechowym. Paliwo RON98
|
|
KM +59
Nm +74
|
| |
VW Polo 1.4TDI 70 BNM | |
|
|
|
Modyfikacja 70konnego silnika 1.4TDI PD.
|
|
KM +22
Nm +40
|
| |
Hyundai Terracan 2.9CRDI 150 | |
|
|
|
Modyfikacja sterownika silnika Delphi DCM. |
|
KM +20
Nm +55
|
| |
Fiat Doblo 1.3 Multijet 85 | |
|
|
|
Modyfikacja silnika 1.3 Multijet 16v wyposażonego w turbinę o zmiennej geometrii łopatek. W samochodzie usunięty został filtr DPF, zawór recyrkulacji spalin EGR oraz przeprowadzono tuning jednostki napędowej. |
|
KM +15
Nm +36
|
| |
Alfa Romeo 147 1.9 8V Multijet 120 | |
|
|
|
Modyfikacja oprogramowania. |
|
KM +32
Nm +53
|
| |
VW Touran 2.0TDi 140 | |
|
|
|
Modyfikacja silnika 2.0TDI 140PS
|
|
KM +25
Nm +26
|
| |
Audi A6 2.5TDI 150 | |
|
|
|
Naprawa i modyfikacja leciwego już silnika 2.5TDI o mocy 150ps.
|
|
KM +37
Nm +122
|
| |
|