RENAULT CLIO 1.5DCI 68 | |
|
|
|
Modyfikacja najsłabszego silnika 1.5dCi w Clio - sterownik Delphi DCM1.2
|
|
KM +14
Nm +26
|
| |
Fiat Sedici 4x4 1.9MJTD 120 | |
|
|
|
Od soboty 11tego już Żonowóz :-)
|
|
KM +19
Nm +37
|
| |
BMW 730d E65 | |
|
|
|
Modyfikacja silnika o mocy 218ps
|
|
KM +36
Nm +46
|
| |
Opel Zafira 1.9CDTI 101 DTL | |
|
|
|
Modyfikacja silnika DTL (1.9CDTI 101ps) polegająca na usunięciu DPFu i EGRu oraz delikatnemu przyrostowi mocy z ograniczeniem momentu obrotowego w dolnej partii obrotów. Rail seria 1400, czasy wtrysków seria, boost 1,4b.
|
|
KM +43
Nm +62
|
| |
VW GOLF 4 1.9TDI 110 ASV | |
|
|
|
1.9TDI z następującymi modyfikacjami:
- frontowy cooler
- wtryski 216tki
- turbo 130
- jednomas
- map 2bar
- remap ecu
|
|
KM +47
Nm +78
|
| |
MB C200 CDI 122 | |
|
|
|
Modyfikacja sterownika EDC16 w MB Cklassa C200CDI (2.2 litra 122ps) z DPFem.
|
|
KM +25
Nm +39
|
| |
Audi A6 2.7TDI Q 190 CANC | |
|
|
|
Modyfikacja silnika o oznaczeniu CANC (seryjnie 190ps) sterownik EDC17CP14 z zabezpieczeniem antytuningowym.
|
|
KM +35
Nm +50
|
| |
Porsche Cayenne 3.0d | |
|
|
|
Modyfikacja silnika 3.0d grupy VAG o mocy wyjściowej 239ps - sterownik EDC17CP14 TP.
|
|
KM +43
Nm +83
|
| |
Fiat Scudo 2.0MJTD 165 | |
|
|
|
Modyfikacja najnowszego silnika 2.0MJTD 165 w nadwoziu Scudo - jest to silnik konsernu PSA sterowany centralą Delphi DCM3.5 Auto spełnia normę Euro5 (DPF ON). Moment obrotowy ograniczony ze względu na przeniesienie napędu i duże przebiegi pojazdu (5-8kkm miesięcznie).
|
|
KM +30
Nm +27
|
| |
Fiat Grande Punto 1.3MJTD 90 | |
|
|
|
Modyfikacja silnika 1.3 Multijet 90ps wyposażonego w turbinę o zmiennej geometrii łopatek; sterownik MJD6F3 Magneti Marelli.
|
|
KM +19
Nm +40
|
| |
Alfa Romeo 159 SW 1.9 150 | |
|
|
|
Modyfikacja najpopularniejszej jednostki w modelu 159 - to najmocniejsze auto jakie wypuściliśmy na seryjnym osprzęcie po usunięciu DPFu i EGRu.
|
|
KM +30
Nm +35
|
| |
Ford Focus II 1.6TDCI 90ps noVNT | |
|
|
|
Testowaliśmy Focusa 1.6TDCi o mocy 90ps z turbiną o stałej geometrii łopatek. Silnik to bazowe PSA HDI. |
|
KM +15
Nm +33
|
| |
PROMOT 84 | |
|
|
|
Formuła Promot 84 po wizycie na hamowni i strojeniu - atmosferyczny silnik Łady generuje 135ps przy wadze 450kg. Modyfikacje objęły wymiane układu paliwowego na dwa podwójne gaźniki Weber 45 DCOE zasilane elektryczną pompą paliwową FACET. Układ korbowo-tlokowy został odelżony oraz wyważony. Koło zamachowe zostało wymienione na stalowe, wytoczone z jednego kawałka stali. Wałek rozrządu o charakterystyce wyścigowej z czasem otwarcia 328st. Głowica silnika przygotowana zgodnie z przepisami formuły Mondial. Silnik zasilany paliwem lotniczym AVGAS.
. Właściciel i kierowca - Tomasz Szewczyk.
|
|
KM +66
Nm +42
|
| |
Ford Focus II 1.8TDCI 115 | |
|
|
|
Delikatna poprawa fabryki dla 1.8 TDCI na sterowniku Siemensa
|
|
KM +14
Nm +10
|
| |
Opel Corsa 1.3CDTI 70 | |
|
|
|
Modyfikacja silnika 1.3CDTI (MJTD) o mocy 70ps na sterowniku Magneti Marelli
|
|
KM +19
Nm +24
|
| |
Citroen C5 2.2HDI biTurbo | |
|
|
|
Modyfikacja C5 z silnikiem 2.2HDi z układem biturbo. Auto spełnia norme Euro5. |
|
KM +24
Nm +48
|
| |
Fiat Punto 2 1.9 JTD 80+ | |
|
|
|
Zmiany mechaniczne:
- konwersja z IHI nonVNT na turbo VNT 1749VA
- wydech przelot DP2,5cala
- cooler front
- mocniejszy dwumas i sprzęgło
- motor seria
|
|
KM +70
Nm +125
|
| |
Fiat Idea 1.9MJTD 101 | |
|
|
|
Samochód seryjny, rail 1500 + usunięty EGR i modyfikacja programowa.
Auto Gosiaka :)
|
|
KM +31
Nm +30
|
| |
Peugeot Bipper 1.4HDI | |
|
|
|
Mały dostawczak z silnikiem 1.4HDI. Autko bliźniacze z Fiatem Qubo.
|
|
KM +18
Nm +32
|
| |
Alfa Romeo 159 2.4MJTD 200 | |
|
|
|
Samochód przyjechał z niedoborem aż 30ps - seria zmierzona 170ps.
Po naprawie mechanicznej odnaleźliśmy zgubione konie, po modyfikacji oprogramowania zaś osiągneliśmy 235ps. |
|
KM +35
Nm +76
|
| |
|