OPEL ANTARA 2.0CDTI /CAPTIVA 2.0CDTI | |
|
|
|
Przykład modyfikacji silnika VM montowanego w Chevroletach i Oplu Antarze w połączeniu z manualna i automatyczną skrzynią biegów o mocy wyjściowej 150ps.
|
|
KM +25
Nm +43
|
| |
Opel Antara 2.0CDTI 150DPF | |
|
|
|
Modyfikacja elektroniki, filtr DPF i EGR działający.
|
|
KM +24
Nm +54
|
| |
Opel Astra 1.7CDTI 101 | |
|
|
|
Modyfikacja silnika Isuzu o mocy 101ps.
|
|
KM +26
Nm +59
|
| |
Opel Astra GTC 1.9CDTI 120 | |
|
|
|
Modyfikacja silnika 120 CDTI w nadwoziu Opla Astry 3 GTC.
|
|
KM +27
Nm +26
|
| |
Opel Corsa 1.3CDTI 70 | |
|
|
|
Modyfikacja silnika 1.3CDTI (MJTD) o mocy 70ps na sterowniku Magneti Marelli
|
|
KM +19
Nm +24
|
| |
Opel Insignia 2.0CDTI 160 | |
|
|
|
Modyfikacja Opla Insignia 2.0CDTi o mocy 160ps zachowujÄ…ca Euro5.
Sterownik EDC17 z zabezpieczeniem, auto na gwarancji. Podobną modyfikację tj ok 200ps możemy zaoferować z silnika 130 konnego.
|
|
KM +44
Nm +53
|
| |
Opel Vectra 1.9CDTI 150 16V | |
|
|
|
Samochód z usuniętymi klapami wirowymi, EGRem i DPFem + modyfikacja oprogramowania sterującego
|
|
KM +33
Nm +45
|
| |
Opel Vectra 1.9CDTI 16V GTS | |
|
|
|
Silnik 1.9DTH o następującej konfiguracji: - usunięte klapy wirowe kolektora ssącego - usunięty EGR - przelotowy wydech - remap
|
|
KM +35
Nm +57
|
| |
Opel Zafira 1.9CDTI 101 DTL | |
|
|
|
Modyfikacja silnika DTL (1.9CDTI 101ps) polegająca na usunięciu DPFu i EGRu oraz delikatnemu przyrostowi mocy z ograniczeniem momentu obrotowego w dolnej partii obrotów. Rail seria 1400, czasy wtrysków seria, boost 1,4b.
|
|
KM +43
Nm +62
|
| |
|