Fiat Croma 1.9 Multijet 16V | |
|
|
|
Modyfikacja silnika 1.9 Multijet: - usunięty zawór EGR - remap
|
|
KM +34
Nm +57
|
| |
Fiat Croma 1.9Multijet 8V | |
|
|
|
Silnik 8zaworowy z usuniętym recyrkulatorem spalin oraz modyfikacją oprogramowania sterującego.
|
|
KM +30
Nm +46
|
| |
Fiat Doblo 1.3 Multijet 85 | |
|
|
|
Modyfikacja silnika 1.3 Multijet 16v wyposażonego w turbinę o zmiennej geometrii łopatek. W samochodzie usunięty został filtr DPF, zawór recyrkulacji spalin EGR oraz przeprowadzono tuning jednostki napędowej. |
|
KM +15
Nm +36
|
| |
Fiat Doblo 2 2.0 Multijet 16V 135 | |
|
|
|
Szybki mikrobus z Gdyni czyli modyfikacja silnika 2.0Multijet o seryjnej mocy 135ps. Auto trafiło na hamownie z przebiegiem 1300km.
|
|
KM +31
Nm +52
|
| |
Fiat Ducato 3.0Mjtd 160 | |
|
|
|
Modyfikacja oprogramowania, samochód o przebiegu poniżej 200km. Zgodnie z założeniami moc maksymalna osiągana wcześnie, uruchomiony limiter prędkości maksymalnej ustawiony na 110 km/h.
|
|
KM +37
Nm +67
|
| |
Fiat DucatoIII 2.3 MJTD 120 | |
|
|
|
Modyfikacja silnika 2.3Multijet 120ps euro 4.
|
|
KM +38
Nm +53
|
| |
Fiat Grande Punto 1.3MJTD 90 | |
|
|
|
Modyfikacja silnika 1.3 Multijet 90ps wyposażonego w turbinę o zmiennej geometrii łopatek; sterownik MJD6F3 Magneti Marelli.
|
|
KM +19
Nm +40
|
| |
Fiat Grande Punto Sport 1.9 Multijet 8V | |
|
|
|
Samochód wyposażony w silnik 1.9 Multijet 8V o seryjnej mocy 130PS. Pojazd niestety nie trzymał seryjnych parametrów czego powodem były uszkodzone wtryskiwacze. Modyfikacje: - wymiana wtryskiwaczy - przelotowy układ wydechowy (MG) - usunięcie fizyczne i programowe EGRa - remap sterownika
UPDATE: - wydajnieszy frontowy cooler - wydajniejsza turbosprężarka - remap
|
|
KM +72
Nm +143
|
| |
Fiat Idea 1.9MJTD 101 | |
|
|
|
Samochód seryjny, rail 1500 + usunięty EGR i modyfikacja programowa.
Auto Gosiaka :)
|
|
KM +31
Nm +30
|
| |
Fiat Marea 1.9JTD 105 CF2 | |
|
|
|
Nasza Marea ma już prawie 490tyś km :)
Od modyfikacji przejechała już 20kkm bez najmniejszych problemów. |
|
KM +25
Nm +49
|
| |
Fiat Multipla 1.9JTD CF3 | |
|
|
|
Multipla w drugim wydaniu z silnikiem CF3 ze zmienną geometrią. Modyfikacje obejmują: - zaślepienie EGRa - remap
|
|
KM +29
Nm +90
|
| |
Fiat Nuova Bravo 1.4Tjet 150 | |
|
|
|
Modyfikacja elektroniki sterujÄ…cej silnika 1.4Tjet 150ps.
|
|
KM +21
Nm +44
|
| |
Fiat Nuova Bravo 1.6 Multijet 105 | |
|
|
|
Modyfikacja silnika 1.6 Multijet bez zmiennej geometrii z programowo wyłączonym zaworem recyrkulacji spalin.
|
|
KM +25
Nm +38
|
| |
Fiat Nuova Bravo 1.6 Multijet 120 | |
|
|
|
Samochód z usuniętym EGRem, DPFem oraz modyfikacją oprogramowania sterującego. |
|
KM +26
Nm +42
|
| |
Fiat Nuova Bravo 1.6 Multijet 120 | |
|
|
|
Przykład modyfikacji silnika 1.6MJTD 120ps |
|
KM +31
Nm +42
|
| |
Fiat Nuova Bravo 1.6Multijet 120 DPF | |
|
|
|
Modyfikacja silnika 1.6 o mocy 120ps z filtrem cząstek stałych.
|
|
KM +23
Nm +31
|
| |
Fiat Nuova Bravo 1.9 Multijet 16V | |
|
|
|
Modyfikacja popularnego silnika 1.9 16V o mocy fabrycznej 150ps. Usunięto zawór EGR i dokonano remapu silnika. Jest to mocna modyfikacja jednostki.
|
|
KM +34
Nm +73
|
| |
Fiat Nuova Bravo 1.9MJTD 115 Depot Belgia | |
|
|
|
Silnik na rynek belgijski.
|
|
KM +41
Nm +94
|
| |
Fiat Nuova Bravo 2.0 Multijet 165 | |
|
|
|
Najmocniejsze Bravo z oferty Fiata z silnikiem wysokoprężnym. W samochodzie usunięto filtr cząstek stałych (programowo i fizycznie) jak również zawór recyrkulacji spalin oraz dokonano remapu silnika.
|
|
KM +61
Nm +95
|
| |
Fiat Nuova Bravo 2.0 Multijet 165 | |
|
|
|
Bravo 2.0 Multijet 16V DPF. Modyfikacja obejmuje usunięcie filtru cząstek stałych DPF, zaworu recyrkulacji spalin EGR oraz remap sterownika. Osiągnięty wynik (absolutnie bezdymny) powoduje obniżenie spalania nawet ponad 1l/100km. Podobna modyfikacja jest dostępna dla wszystkich nowych modeli multijet grupy z normą Euro5.
|
|
KM +38
Nm +65
|
| |
Fiat Nuova Bravo 2.0 Multijet 165 | |
|
|
|
Modyfikacja nowego Bravo z silnikiem 2.0 16V 165ps.
|
|
KM +46
Nm +78
|
| |
Fiat Nuova Bravo 2.0 Multijet 165 | |
|
|
|
Modyfikacja silnika 2.0Mjet o mocy 165ps polegająca na: - usunięciu filtra DPF - usunięciu zaworu EGR - mocnym programie
|
|
KM +63
Nm +74
|
| |
Fiat Nuova Bravo 2.0MJTD 165 | |
|
|
|
Przedstawiony rezultat modyfikacji silnika 2.0.
Potencjał tej jednostki jest większy, z prezentowanego egzeplarza można było zrobic 15ps więcej bez najmniejszego problemu niemniej wg życzenia właściciela docelowo ok 220ps.
|
|
KM +53
Nm +67
|
| |
Fiat Punto 1.9JTD 80 | |
|
|
|
Modyfikacja elektroniczna silnika CR o mocy 80ps.
|
|
KM +40
Nm +68
|
| |
Fiat Punto 2 1.9 JTD 80+ | |
|
|
|
Zmiany mechaniczne:
- konwersja z IHI nonVNT na turbo VNT 1749VA
- wydech przelot DP2,5cala
- cooler front
- mocniejszy dwumas i sprzęgło
- motor seria
|
|
KM +70
Nm +125
|
| |
Fiat Punto 2 1.9 JTD 80+ | |
|
|
|
Modyfikacje obejmujÄ…:
- turbosprężarka GT1749VA
- frontowy cooler
- wydech przelot 2,25 cala
- mocniejsze sprzęgło i dwumas
- remap z uruchomieniem VNT na edc15c6
|
|
KM +71
Nm +131
|
| |
Fiat Punto 2FL 1.9Multijet 8V 101 | |
|
|
|
Samochód to bardzo rzadki model o oznaczeniu M30, system sterowanie EDC16C8 - jest to pierwszy Multijet o ciśnieniu rail 1400. Wykonane modyfikacje w aucie obejmują: - montaż większej turbosprężarki (konwersja ze sprężarki o stałej geometrii IHI na sprężarkę Garretta GT1749VB; całość na seryjnym sterowniku) - zaślepienie i wyłączenie programowe zaworu EGR - mocniejsze koło dwumasowe i sprzęgło (do ok 450Nm) - mocniejszy pasek rozrządu - przelotowy wydech 2,5 cala od turbiny - wydajniejszy frontowy cooler - zegar doładowania i temperatury oleju AG - ciśnienie doładowania 1,5b; ciśnienie rail 1600 - przebieg auta ok 220kkm i ciągle rośnie
|
|
KM +80
Nm +143
|
| |
Fiat Scudo 2.0MJTD 165 | |
|
|
|
Modyfikacja najnowszego silnika 2.0MJTD 165 w nadwoziu Scudo - jest to silnik konsernu PSA sterowany centralą Delphi DCM3.5 Auto spełnia normę Euro5 (DPF ON). Moment obrotowy ograniczony ze względu na przeniesienie napędu i duże przebiegi pojazdu (5-8kkm miesięcznie).
|
|
KM +30
Nm +27
|
| |
Fiat Sedici 4x4 1.9MJTD 120 | |
|
|
|
Od soboty 11tego już Żonowóz :-)
|
|
KM +19
Nm +37
|
| |
Fiat Stilo 1.9JTD 80 | |
|
|
|
80konne JTD w nadwoziu Stilo seryjnie bez IC. W samochodzie zamontowany jest seryjny cooler z wersji 115JTD + remap sterownika.
|
|
KM +40
Nm +43
|
| |
Fiat Stilo 1.9JTD 8V+ | |
|
|
|
Samochód o seryjnej mocy 115ps. Modyfikacje obejmują: - frontowy cooler - rozluźniony wydech - mocny rozrząd - turbo 1749vb - usunięty EGR - remap
|
|
KM +58
Nm +89
|
| |
Fiat Stilo 1.9Multijet 16V 140 | |
|
|
|
140konny silnik multijet seryjnie z railem 1400. Po zmianie rozrządu na mocniejszy i modyfikacji oprogramowania sterującego szyna railowa generuje ciśnienie 1600. Właściciel zamontował frontowy cooler oraz usunął katalizatory. Usunięty został zawór EGR. Słabe sprzęgło nie pozwoliło na dodanie momentu w dolnej partii obrotów.
|
|
KM +51
Nm +63
|
| |
|