Alfa Giulietta 2.0MJTD 170+ | |
|
|
|
Mocna modyfikacja Giulietty 2.0MJTD 170ps z zachowaniem DPFu. |
|
KM +44
Nm +95
|
| |
Alfa Romeo 147 1.9 115JTD | |
|
|
|
Silnik JTD CR 1350 po zamontowaniu FMIC.
|
|
KM +36
Nm +44
|
| |
Alfa Romeo 147 1.9 8V Multijet 120 | |
|
|
|
Modyfikacja oprogramowania. |
|
KM +32
Nm +53
|
| |
Alfa Romeo 147 1.9Multijet 16V 140 | |
|
|
|
Samochód z większym coolerem, przelotowych wydechem. Programowo i fizycznie usunięty EGR, remap.
|
|
KM +36
Nm +54
|
| |
Alfa Romeo 147 1.9Multijet 16V 140 | |
|
|
|
Modyfikacje mechaniczne to frontowy cooler oraz zaślepiony zawór EGR. Remap + usunięcie EGR dało ponad 190ps.
|
|
KM +41
Nm +43
|
| |
Alfa Romeo 156 1.9 Multijet 150 | |
|
|
|
Silnik 1.9 16V MJTD w wersji z szyną railowa 1400 oraz sprężarką 1749vb.
|
|
KM +28
Nm +35
|
| |
Alfa Romeo 156 2.4Multijet 175 | |
|
|
|
Silnik Multijet 20V z szyną railową o ciśnieniu 1400.
|
|
KM +32
Nm +30
|
| |
Alfa Romeo 159 1.9 Multijet 16V | |
|
|
|
Usunięty programowo zawór EGR, remap silnika. W samochodzie pozostał filtr cząstek stalych DPF.
|
|
KM +31
Nm +55
|
| |
Alfa Romeo 159 1.9 Multijet 16V | |
|
|
|
Modyfikacja w samochodzie o przebiegu poniżej 1000km polegająca na usunięciu zaworu recyrkulacji spalin i remapie. Wygładzono przebieg krzywych.
|
|
KM +31
Nm +55
|
| |
Alfa Romeo 159 1.9MJET 8V | |
|
|
|
Modyfikacja obejmuje programowe usunięcie zaworu EGR oraz tuning.
|
|
KM +29
Nm +38
|
| |
Alfa Romeo 159 2.0MJTD 170 | |
|
|
|
Modyfikacja silnik 2.0MJTD o mocy 170ps w modelu 159. Modyfikacja zachowujÄ…ca normÄ™ Euro5. |
|
KM +23
Nm +51
|
| |
Alfa Romeo 159 2.4MJTD 200 | |
|
|
|
Samochód przyjechał z niedoborem aż 30ps - seria zmierzona 170ps.
Po naprawie mechanicznej odnaleźliśmy zgubione konie, po modyfikacji oprogramowania zaś osiągneliśmy 235ps. |
|
KM +35
Nm +76
|
| |
Alfa Romeo 159 2.4Multijet 210 Q4 | |
|
|
|
Prezentowane auto to czteronapędowa wersja 159tki (napęd torsen). W aucie usunięto programowo zawór EGR oraz dokonano remapu sterownika silnika.
|
|
KM +32
Nm +97
|
| |
Alfa Romeo 159 SW 1.9 150 | |
|
|
|
Modyfikacja najpopularniejszej jednostki w modelu 159 - to najmocniejsze auto jakie wypuściliśmy na seryjnym osprzęcie po usunięciu DPFu i EGRu.
|
|
KM +30
Nm +35
|
| |
Alfa Romeo 159 SW 2.4 20V Multijet Q4 | |
|
|
|
Usunięty fizycznie i programowo DPF, usunięty EGR, remap sterownika. Doładowanie 1,7b.
|
|
KM +38
Nm +86
|
| |
Alfa Romeo Brera 2.4 MJTD 210 | |
|
|
|
Modyfikacja.
|
|
KM +34
Nm +99
|
| |
Alfa Romeo Giulietta 2.0MJTD 170 | |
|
|
|
Modyfikacja silnika 2.0MJTD o mocy 170ps z systemem DNA. Modyfikacja wykonana pod guzik wg opisu na wykresie.
|
|
KM +32
Nm +70
|
| |
ALFA ROMEO GT 1.9 MJTD 16V 150 | |
|
|
|
Samochód w starszej wersji silnika 1.9 16V z szyną rail-ową 1400 wyposażony w frontowy cooler z FMIC.pl
Usunięcie fizyczne i programowe EGRu oraz mocny soft pozwolił osiągnąć prawie 200ps. Zabawę jednak popsuło ślizgające sprzęgło (z powodu wcześniejszego softu z którym obecny właściciel kupił samochód) dlatego moment obrotowy został celowo dławiony w niskiej partii obrotów (mimo to nie obyło się bez poślizgu).
|
|
KM +49
Nm +69
|
| |
Alfa Romeo GT 1.9 Multijet 150 | |
|
|
|
Samochód z centralnie umieszczonym coolerem po modyfikacji oprogramowania.
|
|
KM +36
Nm +44
|
| |
Alfa Romeo GT 1.9MJTD 150 (140) | |
|
|
|
Silnik 1.9MJTD na szynie CR 1400.
|
|
KM +37
Nm +55
|
| |
Alfa Romeo SW 159 2.4Multijet 20V 200 | |
|
|
|
Samochód w serii z mocą mniejszą o 40ps z powodu awarii osprzętu. Modyfikacja objęła naprawę oraz strojenie silnika. |
|
KM +60
Nm +106
|
| |
|